Фахівці СНАУ долучені до проєкту Seed від PepsiCo

2 серпня відбулося урочисте відкриття освітньої програми SEED, мета якої надати підтримку бізнес-ідеям в агросфері. Проєкт SEED реалізовує Глобальний договір ООН в Україні за підтримки компанії PepsiCo в Україні та фінансування PepsiCoFoundation.

150 учасників з усіх куточків України пройшли відбір на участь у проєкті і вже готові удосконалювати ідеї своїх бізнесів завдяки інтенсивному навчанню та індивідуальній підтримці досвідчених менторів. У підсумку — 10 із них отримають фінансову підтримку для реалізації свого проєкту!

Тетяна САХАРУК, генеральна директорка Глобального договору ООН в Україні, під час відкриття програми дала настанову учасникам:

«Використовуйте цю програму як можливість інвестувати в себе, зробити свій бізнес сталим, знайти серед інших учасників своїх друзів та партнерів, перейняти їхній досвід та знання. А ми зі свого боку докладемо всіх зусиль, щоби навчання було для вас максимально ефективним».

Докладно про структуру програми SEED та можливості для її учасників розповів керівник проєкту Денис ЛІФІНЦЕВ. Усіх учасників, заявки яких пройшли відбір, поділено на дві групи. Перша група пройде навчання в серпні, а друга — у вересні. Кожен учасник має три години для індивідуального спілкування з менторами з тих напрямів бізнесу, які цікавлять саме його: «Ми хочемо, щоби фермери і фермерки в регіонах України ішли в ногу із сучасними тенденціями бізнесу. Тому у SEED ми створили для них можливість здобути якісну фахову освіту. Крім того, SEED — це спільнота. Ми об’єднуємо людей із різних регіонів, які обмінюються досвідом, думками та знаходять потенційних партнерів. Приємний бонус для переможців конкурсу бізнес-ідей — фінансова підтримка від PepsiCo Foundation

Багато хто з учасників проєкту вже має свій малий агробізнес. Підприємства декого з них були пошкоджені або зруйновані внаслідок російської агресії в Україні, комусь довелося переїхати в більш безпечне місце й запускати підприємства заново. Але кожен, хто пройшов відбір, готовий працювати над розвитком свого бізнесу й підприємництва в Україні.

Зокрема, кандидатка економічних наук, доцентка, директорка Офісу промоції Ксенія БЛЮМСЬКА-ДАНЬКО надає менторство від Сумського національного аграрного університету.

Ксенія БЛЮМСЬКА-ДАНЬКО доповіла за темою «Маркетинг: дослідження ринку». «Участь проєктімає три перспективні напрями. По-перше, я маю можливість поділитися досвідом у проведенні маркетингових досліджень та у промоції. Бо агросфера має свою специфіку і це обов’язково треба враховувати. По-друге, це напрям комунікації людей з усієї України зі схожими ідеями або проєктами. Тож як ментор я точно зможу познайомити учасників із вже існуючими успішними підприємствами. І по-третє, працювати з Україною – велике щастя. Робити свій малесенький вклад в економіку Батьківщини»,- зазначила Ксенія БЛЮМСЬКА-ДАНЬКО. Також на учасників чекає ще одна лекція від викладачки Сумського НАУ на тему «Маркетинг : промоція, SMM».

До кінця вересня учасники працюватимуть над удосконаленням своїх бізнес-ідей. У жовтні вони презентуватимуть свої напрацювання. Незалежне журі обере 10 проєктів, які отримають фінансову підтримку для реалізації.