Всі іноземці, які в’їзджають в Україну на навчання, після зарахування до університету повинні отримати посвідчення на тимчасове проживання в міграційній службі. Посвідчення на тимчасове проживання – документ, що засвідчує особу іноземця або особу без громадянства та підтверджує законність його перебування в Україні, який потрібно пред’являти при проведенні міграційних та інших перевірок.

Для цього студенту необхідно не пізніше 30 днів до закінчення дії візи надати до Центру по роботі з іноземними студентами СНАУ:

  1. Нотаріально завірений переклад на українську мову 1 сторінки паспортного документа (в 2-х примірниках).
  2. Поліс медичного страхування і страхування на випадок депортації терміном дії не менше ніж 1 рік (для навчання на підготовчому відділенні), 2 роки (для бакалаврів), 1,5 року (для магістрів), 2 роки (для аспірантів).
  3. 10 фотографій 3,5х 4,5.
  4. Квитанції про оплату державного мита, оформлення і видачі посвідки на тимчасове проживання і квитанцію про надання інформаційних послуг.

Центр по роботі з іноземними студентами СНАУ готує пакет документів для оформлення посвідки на тимчасове проживання в Україні, який студент самостійно подає до Управління державної міграційної служби України в Сумській області.

Після отримання посвідки на тимчасове проживання в Україні, студент в 3-денний термін повинен подати його в Центр по роботі з іноземними студентами СНАУ для оформлення реєстрації за місцем проживання.

Іноземний студент може зареєструватися в гуртожитку СНАУ. Якщо іноземний студент бажає зареєструватися за адресою квартири, де він проживає, він повинен підійти з власником житла в Центр по роботі з іноземними студентами для оформлення пакету документів для реєстрації місця проживання.

Студент, який отримав посвідчення на тимчасове проживання в Україні, зобов’язаний інформувати Центр по роботі з іноземними студентами СНАУ протягом 3 днів про:

– отримання нового паспорта або зміни в паспортних даних;

– подання документів для отримання посвідки на постійне проживання в Україні;

– про зміну реєстрації місця проживання;

– втрату посвідчення.

Студент зобов’язаний повернути посвідчення на тимчасове проживання в Україні в Центр по роботі з іноземними студентами СНАУ у разі відрахування з університету протягом 2 днів після наказу про відрахування, а також залишити територію України після зняття з реєстрації.

Міграційне посвідчення на тимчасове проживання в Україні оформлюється на термін навчання, але не більше ніж термін дії паспорта студента. У разі, якщо термін дії паспорта закінчується раніше, ніж термін навчання, студент зобов’язаний пред’явити новий паспорт після його оформлення, а також нотаріально завірений переклад на українську мову 1 сторінки паспортного документа (в 2-х примірниках).

Для продовження терміну дії посвідчення на тимчасове проживання в Україні іноземний студент повинен за 30 днів до закінчення терміну його дії надати до Центру по роботі з іноземними студентами:

  1. Паспорт.
  2. Посвідчення на тимчасове проживання.
  3. Поліс медичного страхування і страхування на випадок депортації терміном дії не менше 1 рік.
  4. 4 фотографії 3,4 х 4,5.

При відрахуванні з навчального закладу, студент зобов’язаний здати посвідчення на тимчасове проживання в Україні, скасувати реєстрацію і протягом 7 днів покинути територію України.

Шановні студенти! Зверніть увагу, що вилучення у Вас паспорта, а також посвідчення на тимчасове проживання є незаконним (за винятком періоду, коли університетом відбувається процедура Вашого міграційного оформлення).