2. План роботи над Єдиною науково-методичною проблемою НПЦ ІТФ
Єдина науково-методична проблема навчально-практичного центру інженерно-технологічного факультету Сумського НАУ:
«УПРОВАДЖЕННЯ НОВІТНІХ ПЕДАГОГІЧНИХ І ВИРОБНИЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ ІЗ МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЖИТТЄВИХ І ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ»
Навчальний рік
Етапи
Зміст діяльності
2020-2021
І
Діагностично-теоретичний етап
2021-2022
ІІ
Практично-діяльнісний етап
2022-2023
ІІІ
Апробаційно-упроваджувальний етап
2023-2024
ІV
Узагальнюючий, підсумковий етап
2024-2025
V
Упровадження окремих елементів інноваційних педагогічних та виробничих технологій
Мета:
сприяння переорієнтації педагогічної свідомості в поглядах на ключові питання проблеми, що реалізують;
розроблення тактики та стратегії реалізації проблеми;
вивчення науково-теоретичних засад, формування професійної компетенції викладача, майстра виробничого навчання, її сутності, структури, змісту;
теоретичне дослідження проблеми шляхом проведення засідань педрад, семінарів, методичної комісії, індивідуальних консультацій, самоосвіти.
Основні завдання:
мотивація, стимулювання, науково-методична підготовка та прогнозування процесу реалізації проблеми НПЦ ІТФ;
створення умов для безперервного вдосконалення фахової освіти та підвищення професійної майстерності кожного педагогічного працівника;
реалізація в практичній діяльності НПЦ ІТФ концептуальних основ та принципів розвитку системи освіти.
Прогнозовані результати:
здійснення аналізу досягнутих раніше результатів з проблеми;
аналіз банку педагогічних технологій, використаних і можливих для застосування в процесі реалізації проблеми;
визначення рівня роботи з реалізації проблеми (дієва самоосвітня робота);
спрямування роботи всіх методичних структур над єдиною науково-методичною проблемою;
накопичення теоретичного матеріалу з теми.
Шляхи реалізації:
спрямування всіх напрямів методичної роботи на розвиток творчого потенціалу педагогів у контексті реалізації проблемної теми;
організація, проведення та забезпечення участі в конкурсах різних рівнів, виставках, науково-практичних конференціях для слухачів та педагогічних працівників, які беруть участь у роботі над проблемою;
створення банку інформації щодо впровадження проблемної теми в освітній процес;
організація дієвої самостійної роботи педагогів із визначеної проблеми;
підготовка й публікація публіцистичних і науково-методичних статей щодо роз’яснення основних завдань, ідей роботи над проблемою;
діагностика стану й ефективності освітнього процесу в НПЦ ІТФ;
обговорення досвіду роботи педагогічних працівників, спрямування їх роботи на вирішення ключових завдань проблеми;
проведення інструктивно-методичних нарад, лекцій, дискусій, диспутів із визначеної проблеми;
удосконалення, належне спрямування всіх форм методичної роботи, активізація діяльності методичної комісії;
узагальнення й упровадження в практику роботи педагогічних працівників перспективного педагогічного досвіду з даної проблеми;
творчі звіти педагогічних працівників за результатами проблеми, проведення моніторингу навчальних досягнень слухачів.