Loading...
Меню сайту
Про університет

Сторінка методиста

1. Професійний стандарт методиста закладу П(ПТ)О

    Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 20.06.2020 року № 1183 «Про затвердження професійного стандарту Методист закладу професійної (професійно-технічної) освіти».

    2. План роботи над Єдиною науково-методичною проблемою НПЦ ІТФ

      Єдина науково-методична проблема навчально-практичного центру інженерно-технологічного факультету Сумського НАУ:

      «УПРОВАДЖЕННЯ НОВІТНІХ ПЕДАГОГІЧНИХ І ВИРОБНИЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ ІЗ МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЖИТТЄВИХ І ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ»

      Навчальний рікЕтапиЗміст діяльності
      2020-2021ІДіагностично-теоретичний етап
      2021-2022ІІПрактично-діяльнісний етап
      2022-2023ІІІАпробаційно-упроваджувальний етап
      2023-2024ІVУзагальнюючий, підсумковий етап
      2024-2025VУпровадження окремих елементів інноваційних педагогічних та виробничих технологій

      Мета:

      • сприяння переорієнтації педагогічної свідомості в поглядах на ключові питання проблеми, що реалізують;
      • розроблення тактики та стратегії реалізації проблеми;
      • вивчення науково-теоретичних засад, формування професійної компетенції викладача, майстра виробничого навчання, її сутності, структури, змісту;
      • теоретичне дослідження проблеми шляхом проведення засідань педрад, семінарів, методичної комісії, індивідуальних консультацій, самоосвіти.

      Основні завдання:

      • мотивація, стимулювання, науково-методична підготовка та прогнозування процесу реалізації проблеми НПЦ ІТФ;
      • створення умов для безперервного вдосконалення фахової освіти та підвищення професійної майстерності кожного педагогічного працівника;
      • реалізація в практичній діяльності НПЦ ІТФ концептуальних основ та принципів розвитку системи освіти.

      Прогнозовані результати:

      • здійснення аналізу досягнутих раніше результатів з проблеми;
      • аналіз банку педагогічних технологій, використаних і можливих для застосування в процесі реалізації проблеми;
      • визначення рівня роботи з реалізації проблеми (дієва самоосвітня робота);
      • спрямування роботи всіх методичних структур над єдиною науково-методичною проблемою;
      • накопичення теоретичного матеріалу з теми.

      Шляхи реалізації:

      • спрямування всіх напрямів методичної роботи на розвиток творчого потенціалу педагогів у контексті реалізації проблемної теми;
      • організація, проведення та забезпечення участі в конкурсах різних рівнів, виставках, науково-практичних конференціях для слухачів та педагогічних працівників, які беруть участь у роботі над проблемою;
      • створення банку інформації щодо впровадження проблемної теми в освітній процес;
      • організація дієвої самостійної роботи педагогів із визначеної проблеми;
      • підготовка й публікація публіцистичних і науково-методичних статей щодо роз’яснення основних завдань, ідей роботи над проблемою;
      • діагностика стану й ефективності освітнього процесу в НПЦ ІТФ;
      • обговорення досвіду роботи педагогічних працівників, спрямування їх роботи на вирішення ключових завдань проблеми;
      • проведення інструктивно-методичних нарад, лекцій, дискусій, диспутів із визначеної проблеми;
      • удосконалення, належне спрямування всіх форм методичної роботи, активізація діяльності методичної комісії;
      • узагальнення й упровадження в практику роботи педагогічних працівників перспективного педагогічного досвіду з даної проблеми;
      • творчі звіти педагогічних працівників за результатами проблеми, проведення моніторингу навчальних досягнень слухачів.

      3. Організація науково-методичної роботи у професійно-технічному навчальному закладі (методичні рекомендації)

      4. Підвищення професійної компетентності педагогів у сучасних умовах.

      5. Упровадження інноваційних педагогічних технологій.

      6. Академічна доброчесність.