27 серпня студенти Сумського національного аграрного університету взяли участь у тренінгу із медіаграмотності, у рамках проєкту “Youth Media Sharks: Media Literacy Upskilling”.
Фейки та інформаційні маніпуляції можна знайти щодо будь-якої публічної теми. Але зараз, через вторгнення росії в Україну, війна відбувається не лише на полях битв, а й широко в ЗМІ.
Як правило, молоді люди є найбільшими споживачами інформації. Вони з раннього дитинства отримують великий потік інформації з Інтернету, реклами та телебачення. Тож вони повинні вміти критично оцінювати дані. Знати, як захиститися від маніпуляцій? Яким джерелам можна довіряти? Що таке фейки та для чого вони створюються?
Даний проєкт є міжнародним. Він включає себе одноденний тренінг із медіаграмотності, аналіз місцевого медіа, зустріч із місцевими органами влади, розробку інформаційних матеріалів з медіаграмотності для молоді та молодіжний обмін в Португалії.
Всі учасники отримали домашнє завдання – провести дослідження місцевих ЗМІ та соціальних мереж і виявити найпоширеніші фейки та дезінформацію про війну. За результатами роботи над цим завданням відберуть учасників, які восени візьмуть участь у молодіжному обміні на тему медіаграмотності на Мадейрі, Португалія.
Проєкт впроваджується організаціями Center for Euroinitiatives та Associação My Madeira Island, за підтримки програми Еразмус+ Європейського Союзу.