Loading...
Меню сайту
Про університет

Діяльність медіацентру

Медіацентр – це структурний підрозділ Сумського національного університету, метою якого є налагодження та підтримка конструктивного діалогу з цільовими аудиторіями: абітурієнти (в тому числі і потенційні), їхні батьки, студенти, співробітники, бізнес-партнери, органи державної влади та місцевого самоврядування, засоби масової інформації.

Фактично медіацентр є реалізатором комунікаційної політики та маркетингової стратегії СНАУ. Це здійснюється через роботу у таких напрямках:

  1. Висвітлення діяльності університету через:
    • Публікації на офіційному сайті СНАУ – snau.edu.ua;
    • Випуск газети «Вісник» – щоквартально, наклад 1000 екземплярів;
    • Радіо СНАУ.
    • Співпраця із засобами масової інформації;
    • Фотосупровід заходів та створення фоторепортажів.
  2. Комунікація з аудиторіями через соціальні мережі: Facebook, Twitter, Instagram, Telegram – створення яскравого, привабливого контенту, який зацікавлює молодь і формує довіру до бренду СНАУ.
  3. Створення привабливого іміджу університету:
    • Розробка, випуск та розповсюдження брендованої продукції, в тому числі через власний інтернет-магазин;
    • Участь та ініціація соціальних проєктів у сфері сталого розвитку, волонтерства, розвитку молодіжних ініціатив, тощо.
  4. Event-менеджмент – організація та проведення масових розважальних, просвітницьких та культурних заходів, зокрема:
    • Школярка-панянка;
    • Медіашкола СНАУ;
    • Міс СНАУ;
    • Бал Сумського НАУ;
    • День вишиванки;
    • Майстер-класи для школярів;
    • З’їзди студентського самоврядування;
    • Тематичні виставки та ярмарки, тощо.

Важливим аспектом у баченні промоції СНАУ є усвідомлення того, що амбасадором бренду є кожен співробітник, викладач, студент або випускник. Тому ми завжди відкриті для ідей, проєктів та співпраці. Двері Офісу завжди відкриті для тих, хто прагне зробити життя в університеті більш яскравим та активним!