Loading...
Меню сайту
Про університет

Зелені рішення та бренди майбутнього: доцент СНАУ Ксенія Блюмська-Данько серед спікерів The BOOST

Опубліковано: 22 серпня 2025

У серпні 2025 року доцентка кафедри маркетингу та логістики Сумського національного аграрного університету, Ксенія Блюмська-Данько стала лекторкою у програмі The BOOST: Green Futures Challenge, яку реалізує Програма розвитку ООН (ПРООН) у країнах Європи та Центральної Азії за підтримки Міністерства закордонних справ Республіки Польща.

Проєкт спрямований на виявлення, розвиток та масштабування інноваційних зелених рішень стартапів і малих та середніх підприємств в Україні та Молдові. Його головна мета — підтримати сталий розвиток, цифрові рішення та ініціативи у сфері циркулярної економіки, що сприяють зеленому відновленню та економічній стійкості.

Програма передбачає відбір до 40 команд, які працюватимуть над рішеннями у пріоритетних сферах: енергетична безпека та сталий доступ до енергії, циркулярна економіка та сталі бізнес-моделі, кліматостійка інфраструктура та розвиток міст, зелене фінансування й імпакт-інвестиції, а також стійкі рішення у сфері відновлення та охорони здоров’я. Для України участь у цій програмі є важливим кроком у напрямку інтеграції сучасних зелених практик у бізнес і суспільство.

У рамках заходу однією зі спікерок стала Ксенія Блюмська-Данько, доцентка кафедри маркетингу та логістики Сумського національного аграрного університету. Науковиця має понад 10 років досвіду керівництва Офісом промоції СНАУ, є дослідницею в Університеті Париж-Сакле (Франція), виконавицею грантових проєктів Erasmus та наставницею стартапів у межах проєкту SEEDs Глобального договору ООН. Вона — авторка понад 40 наукових публікацій у наукових виданнях, викладачка брендингу, зв’язків з громадськістю, маркетингу та публічних виступів для студентів з різних країн, а також тренерка з персонального брендингу в європейських освітніх програмах.

Тема її лекції — «Імпактований брендинг»: сучасна стратегія, яка робить бренд не лише впізнаваним, але й емоційно значущим для аудиторії, перетворюючи продукт чи послугу на історію та досвід, що формують довіру і стійкий зв’язок із клієнтом. Маркетинг ніколи не стоїть на місці і продаж емоцій став справжнім хітом цього року. Але знання теорії ніколи не було достатньо, і під час свого виступу Ксенія Валеріївна допомагала провідним бізнес-проєктам навчитися правильно використовувати їхні медіаресурси, а також будувати стратегію розвитку бренду.

Сумський НАУ пишається мати у своїй команді висококваліфікованих майстрів своєї справи, котрі доводять власну експертність не словами, а діями. Участь наших викладачів у таких престижних міжнародних заходах є важливим досягненням, що підтверджує високий рівень науково-педагогічного складу та міжнародний авторитет університету.

Галерея
Поставити питання