Loading...
Меню сайту
Про університет

Діяльність навчального відділу

Навчальний процес у Сумському національному аграрному університеті – це система науково-обгрунтованих організаційних, методичних і дидактичних заходів, спрямованих на реалізацію змісту освіти на певному освітньо-кваліфікаційному рівні відповідно до стандартів вищої освіти та гармонізованих з принципами формування Європейського простору вищої освіти.

Мета навчального процесу полягає у реалізації особистісного потенціалу людини, розвитку її творчих (креативних) здібностей, задоволенні потреб особи і суспільства у підготовці компетентних фахівців, конкурентноздатних на національному та міжнародному ринках праці.

Навчальний процес базується на принципах науковості, гуманізму, демократизму, ступеневої освіти, її послідовностіта неперервності, органічного єднання освітньої і наукової діяльності, незалежності від втручання будь-яких політичних партій, громадських та релігійних організацій.

Зміст навчання формується на основі освітньо-кваліфікаційної характеристики та визначається освітньо-професійною програмою, структурно-логічною схемою підготовки, навчальними планами, робочими навчальними планами, індивідуальним навчальним планом студента, програмами навчальних дисциплін, нормативними документами органів державного управління України.

Організація навчального процесу у Сумському НАУ регламентується чинними нормативно-правовими документами України, стандартами вищої освіти з урахуванням принципів формування ЄПВО.

Навчальний відділ здійснює координацію навчального процесу в університеті у відповідності до вище зазначених принципів та вимог ЄПВО. Цей структурний підрозділ спільно з факультетами та кафедрами виконує навчально-методичні та організаційні функції щодо забезпеченнята вдосконалення навчального процесу шляхом впровадження прогресивних методів і технічних засобів навчання.

Навчальний відділ забезпечує

1. Управління навчальним процесом.

2. Організацію розрахунків штатів науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного складу.

3. Розробку стратегій впровадження сучасних технічних засобів навчання.

4. Формування розкладів навчальних занять, заліково-екзаменаційних сесій для студентів денної та заочної форми навчання.

5. Контроль за ефективним використанням аудиторного фонду.

6. Статистику контингенту студентів.

7. Аналіз успішності студентів.

Cектор методичного забезпечення управління якістю освітньої діяльності та якості вищої освіти забезпечує

1. Супроводження системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти (система внутрішнього забезпечення якості):

  • координація діяльності з розробки, впровадження та підтримки функціонування системи забезпечення якості освіти в Університеті;
  • організація та проведення внутрішніх перевірок (аудитів) підрозділів університету з дотримання вимог системи забезпечення якості освіти;
  • моніторинг ведення електронних журналів;
  • моніторинг написання курсових та дипломних робіт;
  • моніторинг дистанційної форми навчання (денної та заочної);

2. Супроводження методичного забезпечення навчального процесу:

  • розробка й впровадження нормативних документів щодо методичного забезпечення навчального процесу (вимоги до навчальних програм, структури навчально-методичного комплексу дисциплін кафедри, тестового контролю знань студентів, методичного забезпечення самостійної роботи студентів тощо);
  • прийом робочих начальних програм, навчально-методичних комплексів, організація та проведення ректорських контрольних робіт;
  • сприяння впровадженню інноваційних технологій та методів у навчальний процес СНАУ.

Студентський відділ кадрів забезпечує

1. Підготовку, належне документальне оформлення, підшивку та передачу особових справ студентів денної та заочної форми навчання, які закінчили навчання у поточному році до архіву університету на зберігання.

2. Ведення архіву особових справ студентів університету денної та заочної форми навчання.

3. Вибірку оригіналів документів про освіту з особових справ студентів, які закінчують навчання.

4. Передачу оригіналів документів студентів випускних курсів до деканатів університету.

5. Реєстрацію поточних наказів, що стосуються академічних відпусток, навчання, відрахування студентів заочної форми навчання.

6. У координації з відповідними кафедрами та факультетами:

  • організацію та контроль за виробничою практикою студентів університету;
  • моніторинг баз практик на предмет їх сертифікації та відповідність щодо виконання програм практики;
  • направлення студентів університету для проходження практики до сертифікованих підприємств;
  • реєстрацію договорів про співпрацю на проходження практики студентами університету;
  • контроль за своєчасним та належним оформленням наказів поданих факультетами на проходження практики студентами університету;
  • контроль за належним оформленням документів по проходженню виробничої (навчальної) практики;
  • оформлення трудових книжок студентам та випускникам університету;
  • прийом особових справ студентів зарахованих на денну та заочну форму від технічних секретарів приймальної комісії та поточне ведення цих справ.