Профорієнтаційний офіс промоції – це структурний підрозділ Сумського національного університету, метою якого є налагодження та підтримка конструктивного діалогу з цільовими аудиторіями: абітурієнти (в тому числі і потенційні), їхні батьки, студенти, співробітники, бізнес-партнери, органи державної влади та місцевого самоврядування, засоби масової інформації.

Фактично Офіс промоції є реалізатором комунікаційної політики та маркетингової стратегії СНАУ. Це здійснюється через роботу у таких напрямках:

  1. Висвітлення діяльності університету через:
  1. Комунікація з аудиторіями через соціальні мережі: Facebook, Twitter, Instagram, Telegramстворення яскравого, привабливого контенту, який зацікавлює молодь і формує довіру до бренду СНАУ.
  2. Створення привабливого іміджу університету:
  1. Event-менеджмент – організація та проведення масових розважальних, просвітницьких та культурних заходів, зокрема:

 

Важливим аспектом у баченні промоції СНАУ є усвідомлення того, що амбасадором бренду є кожен співробітник, викладач, студент або випускник. Тому ми завжди відкриті для ідей, проєктів та співпраці. Двері Офісу завжди відкриті для тих, хто прагне зробити життя в університеті більш яскравим та активним!