Назва НДР: Управління конкурентоспроможністю підприємств на засадах інноваційного маркетингу. (0119U100250)
Керівник роботи: Данько Юрій Іванович, д.е.н., професор
Терміни виконання: 01.01.2019 – 31.12.2022
Обсяг фінансування: 2100,0 тис. грн.
Систематизовано проблеми і причини відставання вітчизняних підприємств в сучасних ринкових умовах. Визначено наслідки поглиблення тенденції відставання вітчизняних підприємств в сучасних ринкових умовах. Публікації статей: 2 – в Web of Science, Scopus та/або Index Copernicus, 4– у фахових та/або іноземних журналах. Публікації в 1 міжнародній монографії. виступи на 4 конференціях. наукова новизна полягає в удосконаленні методичного підходу до оцінки ефективності використання конкурентних переваг та визначення конкурентного статусу підприємств аграрного сектору економіки в регіональному розрізі, який здійснюється на основі використання загальних (випуск продукції сільського господарства, продуктивність праці в сільськогосподарських підприємствах, посівні площі сільськогосподарських культур, капітальні інвестиції в сільське господарство) та часткових (урожайність зернових і зернобобових культур, урожайність буряків, урожайність соняшнику, середньодобовий приріст ВРХ, середній удій молока від 1 корови) показників. На основі отриманих розрахунків сформовано матрицю лідерів та аутсайдерів аграрного сектору економіки регіонів України. На основі проведених досліджень здійснено спробу розробити механізм досягнення конкурентних переваг, який може вміщувати в себе окремі елементи організаційного, стимулюючого, підтримуючого та результуючого впливу, кожен з яких має свої методи досягнення. Дослідження дає можливість обирати і реалізовувати найбільш ефективні інструменти, методи та форми інноваційного маркетингу для управління конкурентоспроможністю вітчизняних підприємств, враховуючи їхній наявний потенціал та сучасні світові тенденції розвитку. Дозволяє вітчизняним підприємствам обґрунтовано управляти ринково-орієнтованою інноваційною виробничо-збутовою діяльністю, розробляти і реалізовувати ефективні стратегії їхнього випереджаючого інноваційного розвитку. Окремі розробки були використані Товариством з обмеженою відповідальністю “МОЛОКО ВІТЧИЗНИ” ДОГОВІР №1706/КМ19/3. Предоставлено комплекс послуг щодо навчання працівників підприємства. маркетинговим комунікаціям, дослідженням та стратегіям.