Медіашкола  СНАУ на фінішній прямій

25 лютого у Сумському національному аграрному університеті завершився теоретичний блок щорічної медіашколи Mediaschool in SNAU 2021.

Упродовж двох тижнів 20 учасників проєкту пізнавали нове у світі медіа – вчились грамотно вести сторінки у соціальних мережах, створювати та поширювати власний бренд, працювати з блогерами, виступати публічно, робити якісний фото- та відеоконтент. Родзинкою медіашколи є те, що заняття для студентів проводять не звичні для них викладачі, а практики – люди, які вже не один рік успішно реалізуються у медіапросторі та можуть поділитися практичними секретами створення медіапродуктів та проєктів у цій сфері.

Перший день у медіашколі почався із лекції про акторську майстерність та публічні виступи від Андрія Любченка. У цей же день учасники дізналися про правила оформлення сторінки у Фейсбуці та алгоритми роботи цієї соціальної мережі під час лекції редакторки Офісу промоції СНАУ Анни Горпинич.

А вже наступний день і студенти вчилися створювати власний бренд разом з директоркою Офісу промоції Ксенією Блюмською-Данько та просувати його в Інстаграмі, використовуючи практичні поради від випускниці СНАУ, менеджерки по роботі з клієнтами Біржі блогерів Анастасії Ступак.

У третій день учасники продовжили розширювати горизонти своїх знань про медіа і вчилися створювати онлайн-серіал із стотисячними переглядами разом із продюсеркою Ольгою Наталухою, а також надихалися чуттєвою історією створення власного бренду Ольги Ширай.

Тележурналістиці був присвячений початок другого тижня медіашколи. Учасники почули про правила побудови телевізійного сюжету від заслуженої журналістки Ольги Гордус та навчилися робити круті інтерв’ю разом з телеведучою, журналісткою Анною Валевською.

Про те, як створити бренд, який люблять розповіла директорка рекламного агентства «Шоколад» Юлія Євенко. А про лідерство та проєкти для молоді розповідали представники Сумського міського Центру дозвілля молоді та МЦ «Романтика» Ігор Ганненко та Інна Дмитренко.

Закривали марафон лекторіїв ТОПовий фотограф Сергій Тіссо, який навчив учасників робити правильні фото для інстаграму, та координаторка проєктів Відділу міжнародних зв’язків СНАУ Кароліна Ткаченко, яка розповіла, як написати гарний проєкт, створити резюме для команди, отримати різносторонній влонтерський досвід і напрацювати гарне портфоліо.

Отримавши змістовні теоретичні знання учасники нарешті зможуть приступити до створення власних медіапроєктів, які представлять уже 3 березня. Кращі з них зможуть розраховувати на менторську підтримку під час реалізації власних ідей та поїхати на цікаву екскурсію.

Mediaschool in SNAU 2021 – щорічний проєкт Сумського національного аграрного університету, який має на меті розвивати потенціал студентської молоді у галузі медіа та PR, а також покращити якість підготовки молодих кадрів для підприємств, що працюють у сфері реклами, маркетингу, журналістики та публічних комунікацій. Реалізується у Сумах вже три роки поспіль.