Профорієнтаційний офіс промоції – це структурний підрозділ Сумського національного університету, метою якого є налагодження та підтримка конструктивного діалогу з цільовими аудиторіями: абітурієнти (в тому числі і потенційні), їхні батьки, студенти, співробітники, бізнес-партнери, органи державної влади та місцевого самоврядування, засоби масової інформації.
Фактично Офіс промоції є реалізатором комунікаційної політики та маркетингової стратегії СНАУ. Це здійснюється через роботу у таких напрямках:
- Висвітлення діяльності університету через:
- Публікації на офіційному сайті СНАУ – snau.edu.ua;
- Випуск газети «Вісник» – щоквартально, наклад 1000 екземплярів;
- Радіо СНАУ.
- Співпраця із засобами масової інформації;
- Фотосупровід заходів та створення фоторепортажів.
- Комунікація з аудиторіями через соціальні мережі: Facebook, Twitter, Instagram, Telegram – створення яскравого, привабливого контенту, який зацікавлює молодь і формує довіру до бренду СНАУ.
- Створення привабливого іміджу університету:
- Розробка, випуск та розповсюдження брендованої продукції, в тому числі через власний інтернет-магазин;
- Участь та ініціація соціальних проєктів у сфері сталого розвитку, волонтерства, розвитку молодіжних ініціатив, тощо.
- Event-менеджмент – організація та проведення масових розважальних, просвітницьких та культурних заходів, зокрема:
- Школярка-панянка;
- Медіашкола СНАУ;
- Міс СНАУ;
- Бал Сумського НАУ;
- День вишиванки;
- Майстер-класи для школярів;
- З’їзди студентського самоврядування;
- Тематичні виставки та ярмарки, тощо.
Важливим аспектом у баченні промоції СНАУ є усвідомлення того, що амбасадором бренду є кожен співробітник, викладач, студент або випускник. Тому ми завжди відкриті для ідей, проєктів та співпраці. Двері Офісу завжди відкриті для тих, хто прагне зробити життя в університеті більш яскравим та активним!