- Професійний стандарт методиста закладу П(ПТ)О
- План роботи над Єдиною науково-методичною проблемою НПЦ ІТФ
Єдина науково-методична проблема навчально-практичного центру інженерно-технологічного факультету Сумського НАУ:
«УПРОВАДЖЕННЯ НОВІТНІХ ПЕДАГОГІЧНИХ І ВИРОБНИЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ ІЗ МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЖИТТЄВИХ І ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ»
Навчальний рік | Етапи | Зміст діяльності |
2020-2021 | І | Діагностично-теоретичний етап |
2021-2022 | ІІ | Практично-діяльнісний етап |
2022-2023 | ІІІ | Апробаційно-упроваджувальний етап |
2023-2024 | ІV | Узагальнюючий, підсумковий етап |
2024-2025 | V | Упровадження окремих елементів інноваційних педагогічних та виробничих технологій |
Мета:
- сприяння переорієнтації педагогічної свідомості в поглядах на ключові питання проблеми, що реалізують;
- розроблення тактики та стратегії реалізації проблеми;
- вивчення науково-теоретичних засад, формування професійної компетенції викладача, майстра виробничого навчання, її сутності, структури, змісту;
- теоретичне дослідження проблеми шляхом проведення засідань педрад, семінарів, методичної комісії, індивідуальних консультацій, самоосвіти.
Основні завдання:
- мотивація, стимулювання, науково-методична підготовка та прогнозування процесу реалізації проблеми НПЦ ІТФ;
- створення умов для безперервного вдосконалення фахової освіти та підвищення професійної майстерності кожного педагогічного працівника;
- реалізація в практичній діяльності НПЦ ІТФ концептуальних основ та принципів розвитку системи освіти.
Прогнозовані результати:
- здійснення аналізу досягнутих раніше результатів з проблеми;
- аналіз банку педагогічних технологій, використаних і можливих для застосування в процесі реалізації проблеми;
- визначення рівня роботи з реалізації проблеми (дієва самоосвітня робота);
- спрямування роботи всіх методичних структур над єдиною науково-методичною проблемою;
- накопичення теоретичного матеріалу з теми.
Шляхи реалізації:
- спрямування всіх напрямів методичної роботи на розвиток творчого потенціалу педагогів у контексті реалізації проблемної теми;
- організація, проведення та забезпечення участі в конкурсах різних рівнів, виставках, науково-практичних конференціях для слухачів та педагогічних працівників, які беруть участь у роботі над проблемою;
- створення банку інформації щодо впровадження проблемної теми в освітній процес;
- організація дієвої самостійної роботи педагогів із визначеної проблеми;
- підготовка й публікація публіцистичних і науково-методичних статей щодо роз’яснення основних завдань, ідей роботи над проблемою;
- діагностика стану й ефективності освітнього процесу в НПЦ ІТФ;
- обговорення досвіду роботи педагогічних працівників, спрямування їх роботи на вирішення ключових завдань проблеми;
- проведення інструктивно-методичних нарад, лекцій, дискусій, диспутів із визначеної проблеми;
- удосконалення, належне спрямування всіх форм методичної роботи, активізація діяльності методичної комісії;
- узагальнення й упровадження в практику роботи педагогічних працівників перспективного педагогічного досвіду з даної проблеми;
- творчі звіти педагогічних працівників за результатами проблеми, проведення моніторингу навчальних досягнень слухачів.