У СНАУ розпочався тиждень Факультету економіки і менеджменту

З 25 жовтня по 6 листопада у Сумському НАУ проходить тиждень Факультету економіки і менеджменту.
Дату для початку тижня обрали не випадково, адже 25 жовтня своє професійне свято відзначають усі маркетологи країни, а також ті, хто тільки освоює цю захопливу та надзвичайно важливу на сьогодні професію. Навчають маркетологів і на факультеті економіки і менеджменту Сумського національного аграрного університету.
«Факультет економіки і менеджменту на сьогодні є одним з найпотужніших факультетів СНАУ. Історія його починалась з двох факультетів, в тому числі і економічного. На момент його створення на ньому велася підготовка за двома спеціальностями: економіка і бухгалтерський облік. Сьогодні ми ведемо підготовку за 7 спеціальностями на рівні бакалавра і за 11 – на рівні магістра. Сьогодні на факультеті працює найбільша кількість викладачів і навчається найбільша кількість студентів. Факультет є інтернаціональним: тут навчається найбільше іноземних студентів. За статистикою 20% студентів є іноземцями. Факультет активно бере участь у міжнародних програмах. Це допомагає студентам обмінюватися досвідом зі студентами інших університетів», – розповіла під час урочистого відкриття Тижня Факультету економіки і менеджменту його декан Наталія Іванівна Строченко.

Від сьогодні на факультеті розпочинаються різноманітні тематичні заходи, детальний графік яких можна знайти в програмі тижня факультету.